februari 2019

Door  mijn businesscoach Desiree besefte ik dat als ik meer van dit soort momenten wilde meemaken, ik meer zou moeten doen om meer mensen te bereiken.  Daarom ben ik aan de slag gegaan om mijn pagina van linked-in te optimaliseren en meer connecties te maken. Ik probeerde steeds meer te posten in de hoop zichtbaarder te worden voor nieuwe klanten. Dit deed ik ook met Facebook. Het plaatsen van een video zou ook meer likes genereren en dus is in februari een filmpje gemaakt van mij terwijl ik mijn pubquiz aan het presenteren was. Mijn eerste echte filmpje was een feit.

Omdat het leven niet alleen ‘nemen’ is en het geven vooral heel leuk is, heb ik mijn teambuildingsquiz cadeau gedaan aan het vrijwilligersteam van Jaap Bressers. Hij heeft een organisatie opgezet waarbij kleine gebaren die grootste betekenissen hebben, in het zonnetje worden gezet. (www.carlosmomentjes.nl) Eind februari was het zover en ook dit vond ik fantastisch om te doen, omdat ik merkte wat mijn quiz voor bijzondere bijdrage leverde aan deze bedankmiddag voor alle vrijwilligers. Ik heb niet alleen genoten, maar ook nog een hele mooie aanbeveling van hem gekregen. Iets waarvan Desirée had gezegd dat ik hiervan zoveel mogelijk  moest gaan verzamelen. 

Leermomenten februari:

  • Hoe zichtbaarder ik ben, hoe meer klanten mij kunnen vinden. Het is daarom belangrijk om te weten waar mijn klanten zich bevinden. Mijn kernklant zijn mensen dien personeelsuitjes voor bedrijven organiseren en die zitten om Linked In.
  • Soms zijn de klussen waar je het minst verdient, het meest waardevol. Niet alles hoeft om geld te gaan. Het plezier dat ik het vrijwilligersteam van Carlosmomentjes mocht geven, was echt onbetaalbaar!
  • Ik kan zelf prima vertellen hoe uniek en fantastisch mijn teambuildingsquiz is. Maar als iemand anders het verteld, heeft het veel meer impact. Daarom is het belangrijker om  aanbevelingen van anderen te vragen. En ik heb geleerd dat als klanten heel blij geweest zijn met je dienst of product, dat ze dit graag voor je doen.
× App me!